Manchester United embedsmand meddelte undertegnelsen af Ibrahimovic år
نوشته شده توسط : xshufeel2

Manchester United embedsmand meddelte undertegnelsen af Ibrahimovic, Ibrahimovic i skaden igen efter at Manchester United-trøjen igen kører på et grønt felt. De to parter underskrev et års kontrakt, I 2017-2018 sæsonen, Fodboldtrøjer Dame Ibrahimovic vil bære Manchester United nr. 10 trøje.

Efter afslutningen af kontrakten Ibrahimovic accepterede Manchester United officielle radio interview: "Jeg kom tilbage til den opgave, der skulle begynde, før jeg startede. Jeg og klubbens hensigt er at fortsætte med at blive. Jeg kan ikke vente med at bruge til at vende tilbage til stadion, Jeg har brug for lidt tid til at sikre, at jeg er godt forberedt. Jeg forsøger at træne hver dag, At sikre, at den bedste stat at vende tilbage til stadion. "

Manchester United træner Mourinho for Ibrahimovic's fornyelse, Udgivet sit eget synspunkt: " Vi er glade for at Ibrahimovic vil genvinde, For han kan vende tilbage til Fodboldtrøje Manchester United, vi er meget velkomne. Han lavede et stort bidrag til Manchester United sidste sæson, Han fortjener vores tillid. Vi venter tålmodigt på ham igen. Jeg vil ikke tvivle på, at han igen vil blive et vigtigt medlem af Manchester United. "

 





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: